O różnościach poważnie lub mniej poważnie.

Kłaniam się nisko!

Witaj strudzony Internauto!


Nie wiem, jak bardzo musiałeś zbłądzić, aby tutaj trafić, w każdym razie miło mi gościć Ciebie w moich skromnych progach. Rozgość się, usiądź wygodnie, poczęstuj się herbatą.


Zapewne bardzo kręte były Twoje ścieżki, skoro zawędrowałeś aż tutaj.

O czym możemy porozmawiać? O wszystkim, jak możesz przeczytać w nagłówku. Zupełnie nieprofesjonalnie, z humorem, bez humoru, lekko, łatwo, nieprzyjemnie będę opisywał tutaj, co mi aktualnie w duszy gra, zatem zapraszam częściej, jeśli chcesz posłuchać.

Musisz wracać już do swoich zajęć? Ja też, zatem ściskam mocno dłoń, życzę powodzenia na przyszłość! Zapraszam ponownie za jakiś czas, zapewne będę miał wiele ciekawych historii do opowiedzenia.


Czołem!

A tak już mniej oficjalnie witam Cię serdecznie Czytelniku, mam nadzieję, że będziesz odwiedzał stronkę częściej. Teksty będą pojawiały się nieregularnie, ale od czego jest RSS/Newsletter, prawda?😉 Pozdrawiam serdecznie. Wkrótce pierwsze poważniejsze wpisy!

Skomentuj

